למה לבחור בסטודיו מאי ווי

100% תוצאות מובטחות

לנשים בלבד

שבע שנות נסיון

1500+ לקוחות מרוצות

מערכת שעות גמישה

מיקום נוח עם חניה

גזרה חטובה
ריקודי בטן
אימון פונקציונלי
אימונים למבוגרות
[]
1 Step 1

השאירי פרטים 

נחזור אליך בהקדם



keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

אימונים מיוחדים בשבילך

zumba class

מה הזומבה יכולה לעשות בשבילכם

מחטבת ושורפת קלוריות. “הזומבה היא פעילות אירובית לכל דבר ולכן היא קודם כל שורפת קלוריות.

אימון קצבי, אנרגטי, מאתגר וסוחף תורם לשריפת שומנים, עיצוב וחיטוב הגוף התעמלות אירובית תורמת לירידה במשקל אין צורך בניסיון ריקוד קודם משפר כוח, חוזק וסיבולת לב ריאה פעילות אירובית חווייתית ומהנה.

KANGOO JUMPS

אימון אירובי ,אינטנסיבי ואנרגטי המשלב כוח עם נעליים ייחודיות.

מעצב, מחטב ומשפר סיבולת לב ריאה.

 

האימון בולם 80% זעזועים מגב וברכיים ומסייע לשריפת קלוריות של עד כ- 1500 קלוריות.

קיקבוקס

שילוב של כושר גופני, אירובי וטכניקות איגרוף

שיעור מהנה, אנרגטי וסוחף.

בשיעור עובדים על כל שרירי הגוף, ומחזקים ומשפרים סיבולת לב ריאה, קואורדינציה, גמישות, כח מתפרץ וזריזות.

אימון פונקציונלי

האימון הפונקציונלי מתאים לכל אדם בכל גיל

היתרונות של אימון פונקציונאלי הם:

חיזוק כל שרירי הגוף בדגש על השרירים המייצבים ובינהן שרירי הבטן והגב

גיוס רוב שרירי הגוף בכל תרגיל התורם לשריפת קלוריות גבוהה

גיוון מתמיד באימונים – אין תחושת שיעמום

שיפור באורח החיים- שיפור הכושר הגופני, שיפור בטווחי התנועה והפחתת הסיכון לפציעות ומחלות שונות (עודף משקל, לחץ דם גבוה, סוכרת…)

פילאטיס

שליטה מקסימאלית בגוף, דיוק בתנועה, חיזוק וטיפוח היציבה ושיפור הגמישות, באמצעות תרגילים ממוקדים ושכלול המודעות

מערכת חוגים

מערכת אפריל סטודיו מאי ווי

Fitness Sessions: Full Body Workout

סטודיו מציע מגוון חוגים ופעילויות ללקוחותיו לעיצוב וחיטוב הגוף, כושר והרזיה. מערכת שיעורים עשירה ומגוונת: זומבה, פילאטיס, עיצוב וחיטוב הגוף, קנגו גאמפס, בטן שטוחה, שריפת שומנים,ריקודי בטן,אימון פונקציונלי,טי אר אקס  ,זומבה גולד, חיזוק העצם,אימון רצועות, קיקבוקס, אימוני כושר לאמהות לאחר לידה,

GET IN TOUCH

 

 

 

 

התחילי להתאמן היום

התחילי להתאמן היום

מנוי ללא התחייבות

עם מומחי הכושר שלנו תוכלי להשיג את התוצאות במהירות מרבית

בלי כאבים ובהנאה מלאה

 

[]
1 Step 1

השאירי פרטים 

נחזור אליך בהקדם



keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

סיפורי הצלחה של המנויות

שאלות נפוצות

למה להתאמן?

 אם את רוצה לרדת במשקל, לבנות שרירים , או פשוט רוצה לחיות חיים בריאים יותר;  עם מערכת אימונים מקצועית שנוצרה במיוחד בשבילך ולצרכים שלך תגיעי ליעדים והישגים שאת רוצה..

? רוצה לקחת חלק אקטיבי בעיצוב אורח חייך ומראה החיצוני שלך

? רוצה להרגיש טוב עם עצמך ולקבל יותר מחמאות

איך נרשמים?

הליך ההרשמה פשוט 
פנייה למוקד ההרשמה בטלפון 09-7738077, כל המידע אודות המנוי ומגוון החוגים המוצעים , תנאי המנוי והמחירים יימסרו בשיחת טלפון עם נציגת הסטודיו שתשמח לענות לכל שאלה
לאחר שקיבלת את כל הפרטים והנך מעונינת להירשם , תתבקשי לבחור תקופת המנוי שמתאים לך

חשוב מאוד לבנות תוכנית מפגשים בשעות וימים נוחים על מנת לאפשר לך להגיע ביתר קלות לתוצאות!

 לפניות בנושאי חידוש מנוי קיים יש לפנות לסניף שלך , נציגות הקבלה ישמחו לתת את כל הפרטים

מה צריך להביא לאימון ראשון

להגיע רבע שעה לפני הזמן על מנת למלא שאלון אישי + רפואי

להביא מגבת גדולה לפרוס על המזרן

נעלי ספורט

בגדים צמודים אך נוחים

מצב רוח טוב

מים

 לנשים בהריון

אישור רפואי חובה

מה לאכול לפני האימון?

שעתיים לפני הפעילות יש לאכול פחמימות מורכבות החיוניות להגדלת מאגרי סוכרים (גליקוגן) בכבד ובשרירים. דוגמאות לפחמימות מורכבות: עמילן: אורז (מלא) לחם ומוצריו תפוחי אדמה  פסטות  קטניות ודגני בוקר כוסמת דוחן גריסי פנינה תירס אטריות שיבולת שועל סיבים תזונתיים לפני פעילות אפשר פרי כדי לספק סוכר זמין.

מה לאכול אחרי האימון?

אחרי הפעילות רמות הסוכר יורדות ולכן שוב סוכר פשוט כמו פרי או מיץ פרי. חצי שעה אחרי הפעילות ארוחה חלבונית. אם הפעילות נעשית בשעות ערב מאוחרות רצוי חלבון מהצומח

מלאי פרטים ונחזור אליך

שם מלא:

טלפון נייד:

הערות:

Contact

09-7738077

שעות אימונים 7:00 - 22:00

החפץ חיים 6, נתניה